Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Wysyłka

INFORMACJE O DOSTAWIE

  • Po wybraniu produktów i przejściu do koszyka system automatycznie obliczy koszt dostawy na podstawie wagi, rozmiaru i adresu dostawy. Ostateczny koszt dostawy zostanie wyświetlony przed złożeniem zamówienia, umożliwiając dokładne oszacowanie całkowitego kosztu transakcji, włączając w to również koszt dostawy.
  • Kontaktujemy się około 2 dni przed planowaną dostawą i podajemy konkretny dzień oraz przedział czasowy, w jakim zjawi się kierowca, aby klient mógł zaplanować sobie odbiór.
  • Każdy oferowany produkt ma określony czas dostawy, który widoczny jest tuż nad ceną.
  • O aktualny status zamówienia mogą Państwo zapytać na naszej infolinii: 880 370 370 w dziale Informacje o dostawie.
  • Ze względu na przepisy BHP kierowca nie ma obowiązku wnoszenia mebli.

REGULAMIN USŁUGI WNIESIEŃ

  1. W obiektach bez windy meble wnosimy tylko do 4 piętra. W budynku wyposażonym w windę, w której można przewieźć meble, nie ma ograniczenia piętra.
  2. Kwestie organizacyjne transportu leżą po stronie kuriera, jednak Klient musi przed dokonaniem zamówienia sprawdzić, czy dany mebel będzie mieścił się gabarytowo w drzwiach (zarówno w domu/mieszkaniu, jak i na klatce schodowej).
  3. Sprzedawca i kurier nie odpowiadają za brak możliwości wniesienia mebla ze względu na jego gabaryty. Jeżeli klatka schodowa jest bardzo wąska i/lub kręta w konsekwencji czego wniesienie mebla w całości nie będzie możliwe, usługa nie zostanie wykonana, a środki zostaną zwrócone.
  4. Po wniesieniu Klient ma obowiązek sprawdzenia, oraz weryfikacji, czy dostarczone paczki nie noszą śladów uszkodzenia.

REGULAMIN USŁUGI WNIESIENIA ORAZ MONTAŻU - MEBLE TAPICEROWANE

  1. W obiektach bez windy meble będą wniesione tylko do 4. piętra. W budynkach wyposażonych w windę, w której możliwe jest przewiezienie mebli, nie ma ograniczenia dot. pięter.
  2. Przed dokonaniem zamówienia Klient musi upewnić się, że mebel mieści się gabarytowo zarówno w drzwiach domu/mieszkania, jak i na klatce schodowej.
  3. Nie ponosimy odpowiedzialności za brak możliwości wniesienia mebla ze względu na jego rozmiary. Jeśli usługa nie zostanie wykonana, środki zostaną zwrócone.
  4. Usługa realizowana jest przez dwóch wykwalifikowanych pracowników, posiadających niezbędne umiejętności i doświadczenie. Obejmuje montaż mebli zgodnie z instrukcjami producenta. Usługa nie obejmuje modyfikacji mebli.
  5. Klient zobowiązuje się dostarczyć odpowiednie warunki do wykonania usługi.
  6. Pracownicy montujący meble tapicerowane dołożą wszelkich starań, aby zabezpieczyć meble przed ewentualnymi uszkodzeniami podczas montażu. Niemniej jednak Klient jest zobowiązany sprawdzić stan mebli po montażu i zgłosić wszelkie problemy lub uszkodzenia.
  7. W przypadku wystąpienia usterek, błędów montażu lub innych problemów związanych z usługą montażu, Klient zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Sprzedawcę, umożliwiając tym samym szybką reakcję i ewentualne naprawy.
pixel