Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO "BROMARKT"
Niniejszy Regulamin znajduje zastosowanie do Sklepu Internetowego "BROMARKT", dostępnego pod adresem: WWW.BROMARKT.PL, zwanego w dalszej części niniejszego Regulaminu - Sklepem.
Właścicielem i podmiotem prowadzącym Sklep jest:
Mateusz Kasprzak, Radosław Kasprzak oraz Leszek Kasprzak, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą SCACLAVA S.C. MATEUSZ KASPRZAK, RADOSŁAW KASPRZAK, LESZEK KASPRZAK, ul. Wieluńska 29, 98-400 Wieruszów, wpisany do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Urząd Miejski w Wieruszowie, REGON: 522441361, NIP: 9970163492.
- zwanym w dalszej części niniejszego Regulaminu - "Bromarkt" lub Właścicielem Sklepu

I. INFORMACJE OGÓLNE

  1. Przedmiotem działalności Sklepu jest sprzedaż mebli, artykułów wyposażenia wnętrz oraz ich składanie (montowanie) dla Klientów w siedzibie Sklepu. Szczegółowy asortyment produktów wraz z podaniem cen jednostkowych znajduje się na stronie internetowej Sklepu.
  2. Zamówienia w Sklepie mogą składać osoby fizyczne i osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, w tym przedsiębiorcy, którzy posiadają zdolność do czynności prawnych i zwani są w dalszej części Regulaminu Klientem.
  3. Sklep realizuje zamówienia na terenie Polski.
  4. Umowa sprzedaży zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim pomiędzy Klientem a "Bromarkt".
  5. Dokonując zamówień i zakupów w Sklepie Klient akceptuje niniejszy Regulamin Sklepu.
  6. Meble dostarczane są w opakowaniu producenta (jeżeli takowe posiadają), z przeznaczeniem do samodzielnego montażu przez Klienta lub jako gotowe produkty bez opakowania - w zależności od ich przeznaczenia i konstrukcji. Informacja o tym, w jakiej postaci produkt będzie znajdował się w chwili zakupu może być umieszczona na stronie internetowej Sklepu lub w wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie kierowanej do Klienta.
  7. Wszystkie oznaczenia produktów i ich nazwy są użyte w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi, na które osobom uprawnionym udzielono prawa ochronnego.
  8. Warunkiem przeprowadzenia transakcji w Sklepie (dotyczy Klientów, którzy nie dokonywali wcześniej zakupów za pośrednictwem Sklepu) jest przeprowadzenie rejestracji (poprawne wypełnienie wymaganych pól formularza rejestracyjnego, wraz z zaakceptowaniem Regulaminu, a także pozostałych warunków sprzedaży).
  9. Dane osobowe podane w formularzu rejestracyjnym i dalszej korespondencji elektronicznej, listownej lub telefonicznej są przetwarzane przez „Bromarkt” do celów realizacji Zamówienia (umowy sprzedaży).

II. PRZEDMIOT TRANSAKCJI I CENY

  1. Zamieszczone na stronach Sklepu produkty wraz z cenami nie stanowią oferty, lecz zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego.
  2. Asortyment i produkty znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 543 kodeksu cywilnego.
  3. Wszystkie podane ceny wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek od towarów i usług (VAT) w wysokości określonej odrębnymi przepisami prawa.
  4. Ceny nie obejmują kosztów przesyłki, ani innych opłat czy prowizji, które są podawane przy każdym produkcie lub w koszyku zamówienia. Ceny za przesyłkę danego produktu są zróżnicowane i zależą od odległości do miejscowości przesyłki, formy dostawy, wagi i wartości towaru. Wszelkie prowizje od wybranych form płatności widoczne są w koszyku zamówienia lub potwierdzeniu zamówienia.
  5. Ceny podane w Sklepie dotyczą wyłącznie produktów oferowanych w Sklepie w ramach oferty internetowej.
  6. Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Kupującego zamówienia.
  7. Wszystkie produkty są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta.
  8. Właściciel Sklepu zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu, usuwania produktów z oferty Sklepu, przeprowadzania, zmieniania lub odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu.

III. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienia w Sklepie można składać 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku.
  2. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem strony internetowej Sklepu: www.bromarkt.pl, poprzez wypełnienie formularza, poprzez e-mail: biuro@bromarkt.pl, telefonicznie pod numerem: +48 880 370 370.
  3. Przyjęcie zamówienia do realizacji jest poprzedzone procesem składającym się z następujących kroków:
    1. zamówienia będą potwierdzane przez Sklep telefonicznie w dniu złożenia zapytania w godzinach pracy "Bromarkt" tj. (poniedziałek-piątek w godzinach 9:00 - 1700, soboty 9:00 - 14:00) , lub w ciągu następnego dnia roboczego liczonego od chwili dostarczenia zapytania na serwer internetowy Sklepu lub e-mailem. W potwierdzeniu zamówienia będą umieszczone złożenie zamówienia - w sposób określony powyżej w ust. 2,
    2. informacje o koszcie zakupu, dostawy i wszystkie inne niezbędne informacje,
    3. po otrzymaniu potwierdzenia ze Sklepu Klient ostatecznie potwierdza zamówienie towaru. Potwierdzenie Zamówienia przez Klienta jest równoznaczne z upoważnieniem Sklepu do wystawiania dokumentów bez konieczności uzyskania podpisu Klienta. W tym momencie dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a Sklepem. Klient potwierdza zamówienie poprzez kliknięcie w link zawarty w wiadomości. W przypadku złożenia zamówienia przez e-mail, telefonicznie lub fax-em, wymagane jest potwierdzenie jego drogą e-mailową,
    4. dokonanie opłaty zaliczki przez Klienta, zgodnie z pkt V Regulaminu.
  4. Do momentu dostawy towaru dokumenty dotyczące zamówienia będą wysyłane Klientowi w formie elektronicznej (skany) lub fax-em, natomiast ich oryginały zostaną przekazane wraz z dostawą towaru.
  5. Sklep zastrzega sobie prawo anulowania zamówienia, w przypadku nie dokonania płatności zaliczki w przeciągu 7 dni od złożenia zamówienia.
  6. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości lub zawierających niekompletne dane. Sklep może zwrócić się do Klienta, kierując się dostępnymi danymi wskazanymi w formularzu, celem uzupełnienia zamówienia.
  7. Sklep zastrzega sobie prawo anulowania zamówienia w przypadku nieprzewidzianych zmian w parametrach zamawianych modeli mebli, lub też w przypadku zmian podanych przez producenta.

IV. ZMIANA I ANULOWANIE ZAMÓWIEŃ

  1. Klient może modyfikować lub anulować potwierdzone zamówienie w części lub w całości za zgodą Sklepu, jednak pod warunkiem, że modyfikacja lub anulowanie nastąpi przed uiszczeniem przez Klienta zaliczki.
  2. Po otrzymaniu informacji pracownik Sklepu kontaktuje się z Klientem celem uzgodnienia zmiany, anulowania lub rezygnacji z zamówienia.
  3. W razie wątpliwości poczytuje się, że modyfikacja lub anulowanie zamówienia są skuteczne tylko wówczas, kiedy zostały potwierdzone przez Sklep.
  4. W przypadku anulowania, modyfikacji lub rezygnacji z zamówienia, wpłacona zaliczka nie podlega zwrotowi.
  5. Po momencie złożenia zamówienia w przypadku zmiany koloru tapicerki, wybarwienia mebla, Klient informowany jest przez obsługę Sklepu o tym fakcie.

V. SPOSOBY DOKONYWANIA PŁATNOŚCI

  1. W Sklepie obowiązują następujące metody płatności:
    1. gotówka, przy osobistym odbiorze towaru siedziby "Bromarkt" przy ul. Wieluńskiej 29 w Wieruszowie,
    2. przelew na rachunek bankowy "Bromarkt" w Banku SANTANDER Consumer Bank S.A. nr konta: 94 8413 0000 0023 1707 2000 0001,
    3. kartą płatniczą w siedzibie firmy "Bromarkt" przy ul. Wieluńskiej 29 w Wieruszowie, bądź u kierowcy,
    4. pobranie kurierskie, przy odbiorze towaru w miejscu wskazanym przez Klienta, przy czym tego typu sposób dokonania zapłaty wymaga akceptacji Sklepu,
    5. płatność online – IdoPay i PayU,
    6. płatność na raty PayU i Credit Agricole
  2. Niektóre z form płatności obciążone są dodatkową prowizją, np. karty płatnicze, pobrania kurierskie itd. Informacja o wysokości ewentualnej prowizji lub opłaty widoczna będzie na stronie internetowej Sklepu lub w wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie.
  3. Niezależnie od sposobu dostawy każdy klient z wyjątkiem tych którzy wyrazili chęć zakupu w systemie ratalnym, przy zakupie mebli kuchennych oraz blatów zostanie poproszony o wpłatę zaliczki w wysokości minimum 50% lub opłaceniu zamówienia w całości z góry w terminie 5 dni od daty złożenia zamówienia. Brak wpłaty spowoduje anulację zamówienia.

VI. REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienie zostanie zrealizowane wyłącznie pod warunkiem dokonania prawidłowego złożenia zamówienia opisanego w pkt III Regulaminu oraz w razie potrzeby dokonania przez Klienta zapłaty zaliczki w wysokości określanej każdorazowo dla konkretnego zamówienia w trakcie procedury jego składania , opisanej w pkt III ust. 3 i pkt V ust. 3 Regulaminu.
  2. Realizacja zamówień będzie następować zgodnie z kolejnością zgłoszeń (wpływu zamówienia), z zastrzeżeniem ust. 3.
  3. Realizacja zamówienia rozpoczyna się z chwilą zaksięgowania przelewu zaliczki na koncie "Bromarkt", otrzymania płatności gotówką, kartą kredytową/płatniczą lub gotówką w siedzibie "Bromarkt".
  4. Klient może dokonać z góry zapłaty całej wartości zamówienia.
  5. Do każdego zamówienia zostanie dołączony paragon lub faktura VAT, a także wydruk zamówienia.
  6. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest niezwłocznie informowany o stanie realizacji Zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, odstąpienie od części Zamówienia). Klient nie może odstąpić od całości Zamówienia, w przypadku braku tylko niektórych produktów, jeżeli niedostępne produkty nie są konieczne do prawidłowego korzystania z produktów dostępnych. W przypadku częściowej realizacji klient otrzymuje fakturę na dostępne produkty.
  7. W przypadku sprzedaży produktów promocyjnych lub wyprzedażowych, których ilość jest ograniczona, realizacja Zamówień uzależniona jest od kolejności wpływu zamówienia do Sklepu.

VII. TERMIN REALIZACJI I DOSTAWA

  1. Termin realizacji dostawy zamówionego produktu uzależniony jest od dostępności produktu.
  2. W przypadku dokonania zamówienia na towary o różnym terminie realizacji, towary wysyłane są dopiero po skompletowaniu całości zamówienia, chyba że Klient i Sklep ustalą inne warunki częściowej dostawy.
  3. Dostawa odbywa się w wybrany przez Klienta sposób, który może dokonać wyboru pomiędzy:
    1. dostawa towaru do miejsca wskazanego w zamówieniu przez Klienta - dostawa nastąpi poprzez transport Sklepu albo przez wybraną przez Sklep firmę spedycyjną (Klient nie ma uprawnień do decydowania z zakresie tego, czy transport zapewni Sklep czy firma zewnętrzna),
    2. odbiór własny towaru przez Klienta w siedzibie "Bromarkt".
  4. Dostawa zamówionego produktu do miejsca wskazanego przez Klienta nastąpi w terminie ustalanym indywidualnie przez konsultanta Sklepu w dni robocze między 6:00 a 22:00. W przypadku odbioru własnego - odbioru należy dokonać w godzinach pracy "Bromarkt".
  5. W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu dostawy towaru na wskazany adres, koszty dostawy zostaną uwzględnione w potwierdzeniu Zamówienia.
  6. W przypadku odbioru własnego z magazynu "Bromarkt", koszty dostawy wynoszą 0 zł.
  7. Koszty dostawy nie obejmują wniesienia towarów do mieszkania/domu i ich montażu.
  8. Dostawa towaru nie zawiera usług związanych z podłączeniem, uruchomieniem ani ustawieniem sprzętu wewnątrz mieszkania.
  9. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane nieprawidłowościami (w tym pomyłkami) popełnionymi przez Klienta podczas składania zamówienia, w wyniku których przesyłka nie dotarła do adresata, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru przesyłki. Koszty związane z ponowną wysyłką oraz obsługą takiego zamówienia ponosi Klient.
  10. Odbiór przesyłki musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na nabywcę (Klienta) przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem produktu, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
  11. Odbierając towar Klient jest zobowiązany do kontroli zgodności ilościowej z Zamówieniem oraz kontroli czy towary lub opakowania nie posiadają uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu. Klient jest zobowiązany dokonać kontroli ilościowej, a także w przypadku uszkodzenia opakowania – jakościowej, w obecności osoby dostarczającej Zamówienie. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji w przypadku uszkodzenia w transporcie jest spisanie protokołu reklamacji i dostarczenie go do siedziby Sklepu. Uszkodzone opakowanie powinno zostać zachowane i jest niezbędne do prawidłowego rozpatrzenia reklamacji.

VIII. ZWROTY

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. Konsument (osoba fizyczna nie prowadząca działalności gospodarczej) może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania towaru poprzez złożenie pisemnego „Oświadczenia o odstąpienia od umowy”, które powinno zostać dołączone do przesyłki zwrotnej. Wzór oświadczenia znajduje się pod regulaminem Sklepu.
  2. Zwrot towaru jest możliwy tylko wówczas gdy towar nie był używany, nie został w żaden sposób zniszczony i nie nosi śladów montażu. W przeciwnym wypadku Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy,
  3. Prawo do zwrotu towaru nie obejmuje zamówień indywidualnych (o właściwościach produktu określonych przez Klienta lub ściśle związanych z jego osobą).
  4. W przypadku skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu fakt ten należy zgłosić konsultantowi sklepu poprzez złożenie stosownego oświadczenia. Konsultant ustali termin odbioru towaru od Klienta i o terminie tym powiadomi Kupującego. Taki koszt zwrotu, w całości ponosi „Bromarkt”,
  5. Możliwe jest odesłanie produktu za pomocą firmy kurierskiej lub innej na adres "Bromarkt". W przypadku takim o fakcie tym należy poinformować konsultanta sklepu. Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi Klient. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  6. Do przesyłki zwrotnej kierowanej do Sklepu należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy o którym mowa w ust. 1, zawierające numer konta, na jaki Sklep ma zwrócić zapłatę.
  7. Sklep w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymagania zwrotu opisane w ust. 2, 3 i 5, zostaje wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia tej faktury zostają wysłane do Klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej, a po jej otrzymaniu Sklep, w terminie 14 dni roboczych dokonuje zwrotu należności na konto Klienta wskazane w oświadczeniu.
  8. Sklep zobowiązuje się do zwrotu należności za produkt bez uwzględnienia kosztów dostawy i kosztów odesłania produktu.

IX. PROCEDURA REKLAMACYJNA

  1. W przypadku niezgodności towaru z umową, reklamowany produkt wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji zobowiązań przez Sklep, należy odesłać za pomocą firmy kurierskiej lub innej na adres "Bromarkt". W tym celu prosimy się skontaktować z obsługą Sklepu celem uzyskania numeru zgłoszenia reklamacyjnego z zachowaniem procedury zamówienia.
  2. W przypadku stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń powstałych w czasie transportu, podstawą rozpatrzenia ewentualnych reklamacji jest protokół reklamacji.
  3. Odbierając towar Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. W przypadku powzięcia wątpliwości przez Klienta co do możliwości uszkodzenia produktu, przesyłkę należy otworzyć w obecności kuriera lub pracownika Sklepu - celem sprawdzenia, czy uszkodzenia w czasie transportu spowodowały jakiekolwiek uszkodzenia produktu - i umieścić odpowiednią adnotację w protokole. Reklamacje uszkodzeń powstałych w trakcie transportu, które w żaden sposób nie dotknęły samego produktu nie będą uwzględniane, a Klient zostanie obciążony kosztem powtórnej dostawy towaru. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia przesyłki w transporcie.
  4. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji dotyczącej uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu jest spisanie w obecności kuriera lub pracownika firmy protokołu reklamacji. Protokół Klient zobligowany jest dołączyć do zgłoszenia reklamacyjnego.
  5. Wszelkie wady dostarczonego towaru, braki ilościowe akcesoriów montażowych lub elementów mebli ujawnione po chwili odbioru towaru powinny zostać niezwłocznie zgłoszone do pracowników obsługi Sklepu.
  6. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru. Zdjęcia przedstawione na stronie Sklepu są poglądowe, tkaniny i kolory mogą się nieznacznie różnić od dostępnych.
  7. Gwarancja oraz inne uprawnienia przewidziane ustawą, w tym prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan opakowań lub taśm naklejonych na przesyłkę. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
  8. Reklamacje dotyczące mebli tapicerowanych w obiciu z skór naturalnych, wynikających z ich właściwości np. blizny, nakłucia owadów, rozciągnięcie lica, zrogowacenia, a także pewne różnice w grubości, miękkości itd., które znawca może określić jako ślady naturalnej szlachetności skóry nie mogą stanowić podstawy do reklamacji.
  9. Właściwości naturalne drewna takie jak miejscowe odbarwienia, słoje, sęki, różnice w odcieniach, przyjęciach lakieru itd. nie mogą stanowić podstawy do reklamacji.
  10. Adres zgłoszeń reklamacji mailowo: biuro@bromarkt.pl

X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Aktualne formularze zamówień, protokołów reklamacji oraz innych dokumentów umieszczone są na stronie internetowej Sklepu.
  2. Właściciel Sklepu ma prawo do zmiany niniejszego Regulaminu.
  3. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy: dla osób prowadzących działalność gospodarczą: - przepisy Kodeksu Cywilnego, dla konsumentów (osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej – przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta).
  4. Oferta Sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a zatem złożenie zamówienia przez Klienta, nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient wypełniając formularz składa ofertę kupna określonego towaru.

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
– Adresat: SCACLAVA S.C. MATEUSZ KASPRZAK, RADOSŁAW KASPRZAK, LESZEK KASPRZAK, ul. Wieluńska 29, 98-400 Wieruszów

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*)
umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data
(*) Niepotrzebne skreślić

Polityka prywatności strony internetowej www.bromarkt.pl

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
    1. Niniejsza polityka prywatności Strony Internetowej ma charakter informacyjny, co oznacza że nie jest ona źródłem obowiązków dla Usługobiorców lub Klientów Strony Internetowej. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora na Stronie Internetowej, w tym podstawy, cele i zakres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania na Stronie Internetowej plików cookies oraz narzędzi analitycznych.
    2. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Strony Internetowej jest Mateusz Kasprzak prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą SCACLAVA S.C. MATEUSZ KASPRZAK, RADOSŁAW KASPRZAK, LESZEK KASPRZAK wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadająca: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Wieluńska 29, 98-400 Wieruszów, REGON: 522441361, NIP: 9970163492, adres poczty elektronicznej: biuro@bromarkt.pl - zwana dalej „Administratorem” i będąca jednocześnie Usługodawcą Strony Internetowej i Sprzedawcą.
    3. Dane osobowe na Stronie Internetowej przetwarzane są przez Administratora zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - zwane dalej „RODO” lub „Rozporządzenie RODO”. Oficjalny tekst Rozporządzenia RODO: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/?uri=CELEX%3A32016R0679
    4. Korzystanie ze Strony Internetowej, w tym dokonywanie zakupów jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego ze Strony Internetowej Usługobiorcę lub Klienta jest dobrowolne, z zastrzeżeniem dwóch wyjątków:
      1. zawieranie umów z Administratorem - niepodanie w przypadkach i w zakresie wskazanym na Stronie Internetowej oraz w Regulaminie Strony Internetowej i niniejszej polityce prywatności danych osobowych niezbędnych do zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej z Administratorem skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy. Podanie danych osobowych jest w takim wypadku wymogiem umownym i jeżeli osoba, które dane dotyczą chce zawrzeć daną umowę z Administratorem, to jest zobowiązana do podania wymaganych danych. Każdorazowo zakres danych wymaganych do zawarcia umowy wskazany jest uprzednio na Stronie Internetowej oraz w Regulaminie Strony Internetowej;
      2. obowiązki ustawowe Administratora - podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa nakładających na Administratora obowiązek przetwarzania danych osobowych (np. przetwarzanie danych w celu prowadzenia ksiąg podatkowych lub rachunkowych) i brak ich podania uniemożliwi Administratorowi wykonanie tychże obowiązków.
    5. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których przetwarzane przez niego dane osobowe dotyczą, a w szczególności jest odpowiedzialny i zapewnia, że zbierane przez niego dane są:
      1. przetwarzane zgodnie z prawem;
      2. zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami;
      3. merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane;
      4. przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania oraz
      5. przetwarzane  w  sposób  zapewniający  odpowiednie  bezpieczeństwo  danych  osobowych,  w  tym  ochronę  przed niedozwolonym  lub  niezgodnym  z  prawem  przetwarzaniem  oraz  przypadkową  utratą,  zniszczeniem  lub uszkodzeniem, za pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych.
    6. Uwzględniając charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania oraz ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie i wadze zagrożenia, Administrator wdraża odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby przetwarzanie odbywało się zgodnie z niniejszym rozporządzeniem i aby móc to wykazać. Środki te są w razie potrzeby poddawane przeglądom i uaktualniane. Administrator stosuje środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione, danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną.
  2. PODSTAWY PRZETWARZANIA DANYCH
    1. Administrator uprawniony jest do przetwarzania danych osobowych w przypadkach, gdy – i w takim zakresie, w jakim – spełniony jest co najmniej jeden z poniższych warunków:
      1. osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów;
      2. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
      3. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze;
      4. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem.
    2. Przetwarzanie danych osobowych przez Administratora wymaga każdorazowo zaistnienia co najmniej jednej z podstaw wskazanych w pkt. 2.1 polityki prywatności. Konkretne podstawy przetwarzania danych osobowych Usługobiorców i Klientów Strony Internetowej przez Administratora są wskazane w kolejnym punkcie polityki prywatności – w odniesieniu do danego celu przetwarzania danych osobowych przez Administratora.
  3. CEL, PODSTAWA, OKRES I ZAKRES PRZETWARZANIA DANYCH NA STRONIE INTERNETOWEJ

    1. Każdorazowo cel, podstawa, okres i zakres oraz odbiorcy danych osobowych przetwarzanych przez Administratora wynika z działań podejmowanych przez danego Usługobiorcę lub Klienta na Stronie Internetowej. Przykładowo jeżeli Klient decyduje się na dokonanie zakupów na Stronie Internetowej i wybierze odbiór osobisty zakupionego Produktu zamiast przesyłki kurierskiej, to jego dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania zawartej Umowy Sprzedaży, ale nie będą już udostępniane przewoźnikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
    2. Administrator może przetwarzać dane osobowe na Stronie Internetowej w następujących celach, na następujących podstawach, w okresach oraz w następującym zakresie:
    Cel przetwarzania danych Podstawa prawna przetwarzania i okres przechowywania danych Zakres przetwarzanych danych
    Wykonanie Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej lub podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem w/w umów Artykuł 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia RODO (wykonanie umowy)<br>Dane są przechowywane przez okres niezbędny do wykonania, rozwiązania lub wygaśnięcia w inny sposób zawartej umowy. Zakres maksymalny: imię i nazwisko; adres poczty elektronicznej; numer telefonu kontaktowego; adres dostawy (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby (jeżeli jest inny niż adres dostawy).<br>W wypadku Usługobiorców lub Klientów nie będących konsumentami Administrator może przetwarzać dodatkowo nazwę firmy oraz numer identyfikacji podatkowej (NIP) Usługobiorcy lub Klienta.<br>Podany zakres jest maksymalny – w przypadku np. odbioru osobistego nie jest konieczne podanie adresu dostawy.
    Marketing bezpośredni Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO (prawnie uzasadniony interes administratora)<br>Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń w stosunku do osoby, której dane dotyczą, z tytułu prowadzonej  przez Administratora działalności gospodarczej. Okres przedawnienia określają przepisy prawa, w szczególności kodeksu cywilnego (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej wynosi trzy lata, a dla umowy sprzedaży dwa lata).<br>Administrator nie może przetwarzać danych w celu marketingu bezpośredniego w przypadku wyrażenia skutecznego sprzeciwu w tym zakresie przez osobę, której dane dotyczą. Adres poczty elektronicznej
    Marketing Artykuł 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia RODO (zgoda)<br>Dane przechowywane są do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą na dalsze przetwarzanie jej danych w tym celu. Imię, adres poczty elektronicznej
    Wyrażenie przez Klienta opinii o zawartej Umowie Sprzedaży Artykuł 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia RODO<br>Dane przechowywane są do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą na dalsze przetwarzanie jej danych w tym celu. Adres poczty elektronicznej
    Prowadzenie ksiąg  podatkowych Artykuł 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia RODO w zw. z art. 86 § 1 Ordynacji podatkowej tj. z dnia 17 stycznia 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 201) Dane są przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa nakazującymi Administratorowi  przechowywanie ksiąg podatkowych (do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego, chyba że ustawy podatkowe stanowią inaczej) lub rachunkowych (5 lat, licząc od początku roku następującego po roku obrotowym, którego dane dotyczą). Imię i nazwisko; adres zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby (jeżeli jest inny niż adres dostawy), nazwa firmy oraz numer identyfikacji podatkowej (NIP) Usługobiorcy lub Klienta
    Ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń jakie może podnosić Administrator lub jakie mogą być podnoszone wobec Administratora Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO<br>Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń w stosunku do osoby, której dane dotyczą, z tytułu prowadzonej  przez Administratora działalności gospodarczej. Okres przedawnienia określają przepisy prawa, w szczególności kodeksu cywilnego (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej wynosi trzy lata, a dla umowy sprzedaży dwa lata). Imię i nazwisko; numer telefonu kontaktowego; adres poczty elektronicznej; adres dostawy (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby (jeżeli jest inny niż adres dostawy).<br>W wypadku Usługobiorców lub Klientów nie będących konsumentami Administrator może przetwarzać dodatkowo nazwę firmy oraz numer identyfikacji podatkowej (NIP) Usługobiorcy lub Klienta.
  4. ODBIORCY DANYCH NA STRONIE INTERNETOWEJ
    1. Dla prawidłowego funkcjonowania Strony Internetowej, w tym dla realizacji zawieranych Umów Sprzedaży konieczne jest korzystanie przez Administratora z usług podmiotów zewnętrznych (takich jak np. dostawca oprogramowania, kurier, czy podmiot obsługujący płatności). Administrator korzysta wyłącznie z usług takich podmiotów przetwarzających, którzy zapewniają wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, tak by przetwarzanie spełniało wymogi Rozporządzenia RODO i chroniło prawa osób, których dane dotyczą.
    2. Przekazanie danych przez Administratora nie następuje w każdym wypadku i nie do wszystkich wskazanych w polityce prywatności odbiorców lub kategorii odbiorców – Administrator przekazuje dane wyłącznie wtedy, gdy jest to niezbędne do realizacji danego celu przetwarzania danych osobowych i tylko w zakresie niezbędnym do jego zrealizowania. Przykładowo, jeżeli Klient korzysta z odbioru osobistego, to jego dane nie będą przekazywane przewoźnikowi współpracującemu z Administratorem.
    3. Dane osobowe Usługobiorców i Klientów Strony Internetowej mogą być przekazywane następującym odbiorcom lub kategoriom odbiorców:
      1. przewoźnicy / spedytorzy / brokerzy kurierscy -  w przypadku Klienta, który korzysta na Stronie Internetowej ze sposobu dostawy Produktu przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi, spedytorowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora w zakresie niezbędnym do zrealizowania dostawy Produktu Klientowi.
      2. podmioty obsługujące płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - w przypadku Klienta, który korzysta na Stronie Internetowej ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności na Stronie Internetowej na zlecenie Administratora w zakresie niezbędnym do obsługi płatności realizowanej przez Klienta.
      3. dostawcy systemu ankiet opiniujących - w przypadku Klienta, który zgodził się na wyrażenie opinii o zawartej Umowie Sprzedaży, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu podmiotowi dostarczającemu system ankiet opiniujących zawarte Umowy Sprzedaży na Stronie Internetowej na zlecenie Administratora w zakresie niezbędnym do wyrażenia przez Klienta opinii za pomocą systemu ankiet opiniujących.
      4. dostawcy usług zaopatrujący Administratora w rozwiązania techniczne, informatyczne oraz organizacyjne, umożliwiające Administratorowi prowadzenie działalności gospodarczej, w tym Strony Internetowej i świadczonych za jego pośrednictwem Usług Elektronicznych (w szczególności dostawcy oprogramowania komputerowego do prowadzenia Strony Internetowej, dostawcy poczty elektronicznej i hostingu oraz dostawcy oprogramowania do zarządzania firmą i udzielania pomocy technicznej Administratorowi) - Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu dostawcy działającemu na jego zlecenie jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszą polityką prywatności.
      5. dostawcy usług księgowych, prawnych i doradczych zapewniający Administratorowi wsparcie księgowe, prawne lub doradcze (w szczególności biuro księgowe, kancelaria prawna lub firma windykacyjna) - Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu dostawcy działającemu na jego zlecenie jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszą polityką prywatności.
  5. PROFILOWANIE NA STRONIE INTERNETOWEJ
    1. Rozporządzenie RODO nakłada na Administratora obowiązek informowania o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia RODO, oraz – przynajmniej w tych przypadkach – istotne informacje o zasadach ich podejmowania, a także o znaczeniu i przewidywanych konsekwencjach takiego przetwarzania dla osoby, której dane dotyczą. Mając to na uwadze Administrator podaje w tym punkcie polityki prywatności informacje dotyczące możliwego profilowania.
    2. Administrator może korzystać na Stronie Internetowej z profilowania do celów marketingu bezpośredniego, ale decyzje podejmowane na jego podstawie przez Administratora nie dotyczą zawarcia lub odmowy zawarcia Umowy Sprzedaży, czy też możliwości korzystania z Usług Elektronicznych na Stronie Internetowej. Efektem korzystania z profilowania na Stronie Internetowej może być np. przyznanie danej osobie rabatu, przesłanie jej kodu rabatowego, przypomnienie o niedokończonych zakupach, przesłanie propozycji Produktu, który może odpowiadać zainteresowaniom lub preferencjom danej osoby lub też zaproponowanie lepszych warunków w porównaniu do standardowej oferty Strony Internetowej. Mimo profilowania to dana osoba podejmuje swobodnie decyzję, czy będzie chciała skorzystać z otrzymanego w ten sposób rabatu, czy też lepszych warunków i dokonać zakupu na Stronie Internetowej.
    3. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do tego, by nie podlegać decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołuje wobec tej osoby skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na nią wpływa.
  6. PRAWA OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ
    1. Prawo dostępu, sprostowania, ograniczenia, usunięcia lub przenoszenia - osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia („prawo do bycia zapomnianym”) lub ograniczenia przetwarzania oraz ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ma prawo do przenoszenia swoich danych. Szczegółowe warunki wykonywania wskazanych wyżej praw wskazane są w art. 15-21 Rozporządzenia RODO.
    2. Prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie – osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora na podstawie wyrażonej zgody (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a) Rozporządzenia RODO), to ma ona prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
    3. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w sposób i trybie określonym w przepisach Rozporządzenia RODO oraz prawa polskiego, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    4. Prawo do sprzeciwu - osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e) (interes lub zadania publiczne) lub f) (prawnie uzasadniony interes administratora), w tym profilowania na podstawie tych przepisów. Administratorowi w takim przypadku nie wolno już przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
    5. Prawo do sprzeciwu dot. marketingu bezpośredniego - jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych na potrzeby takiego marketingu, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.
    6. W celu realizacji uprawnień, o których mowa w niniejszym punkcie polityki prywatności można kontaktować się z Administratorem poprzez przesłanie stosownej wiadomości pisemnie lub pocztą elektroniczną na adres Administratora wskazany na wstępie polityki prywatności lub korzystając z formularza kontaktowego dostępnego na Stronie Internetowej.
  7. COOKIES NA STRONIE INTERNETOWEJ, DANE EKSPLOATACYJNE I ANALITYKA
    1. Pliki Cookies (ciasteczka) są to niewielkie informacje tekstowe w postaci plików tekstowych, wysyłane przez serwer i zapisywane po stronie osoby odwiedzającej Stronę Internetową (np. na dysku twardym komputera, laptopa, czy też na karcie pamięci smartfona – w zależności z jakiego urządzenia korzysta odwiedzający naszą Stronę Internetową).
    2. Administrator może przetwarzać dane zawarte w plikach Cookies podczas korzystania przez odwiedzających Stronę Internetową w następujących celach:
      1. identyfikacji Usługobiorców jako zalogowanych na Stronie Internetowej i pokazywania, że są zalogowani;
      2. zapamiętywania danych z wypełnianych Formularzy Zamówienia, ankiet lub danych logowania na Stronie Internetowej;
      3. dostosowywania zawartości strony Strony Internetowej do indywidualnych preferencji Usługobiorcy (np. dotyczących kolorów, rozmiaru czcionki, układu strony) oraz optymalizacji korzystania ze Strony Internetowej;
      4. prowadzenia anonimowych statystyk przedstawiających sposób korzystania ze Strony Internetowej;
      5. remarketingu, to jest badania cech zachowania odwiedzających Stronę Internetową poprzez anonimową analizę ich działań (np. powtarzające się wizyty na określonych stronach, słowa kluczowe itp.) w celu stworzenia ich profilu i dostarczenia im reklam dopasowanych do ich przewidywanych zainteresowań, także wtedy kiedy odwiedzają oni inne strony internetowe w sieci reklamowej firmy Google Inc. oraz Facebook Ireland Ltd.
    3. Standardowo większość przeglądarek internetowych dostępnych na rynku domyślnie akceptuje zapisywanie plików Cookies. Każdy ma możliwość określenia warunków korzystania z plików Cookies za pomocą ustawień własnej przeglądarki internetowej. Oznacza to, że można np. częściowo ograniczyć (np. czasowo) lub całkowicie wyłączyć możliwość zapisywania plików Cookies – w tym ostatnim wypadku jednak może to mieć wpływ na niektóre funkcjonalności Strony Internetowej (przykładowo niemożliwym może okazać się przejście ścieżki Zamówienia poprzez Formularz Zamówienia z uwagi na niezapamiętywanie Produktów w koszyku podczas kolejnych kroków składania Zamówienia).
    4. Ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików Cookies są istotne z punktu widzenia zgody na korzystanie z plików Cookies przez naszą Stronę Internetową – zgodnie z przepisami taka zgoda może być również wyrażona poprzez ustawienia przeglądarki internetowej. W braku wyrażenia takiej zgody należy odpowiednio zmienić ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików Cookies.
    5. Szczegółowe informacje na temat zmiany ustawień dotyczących plików Cookies oraz ich samodzielnego usuwania w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych dostępne są w dziale pomocy przeglądarki internetowej oraz na poniższych stronach (wystarczy kliknąć w dany link):
      1. InternetExplorer™: https://support.microsoft.com/pl-pl/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies
      2. Safari™: http://safari.helpmax.net/pl/ochrona-i-prywatnosc/usuwanie-plikow-cookie/
      3. Chrome™: https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=pl&hlrm=en
      4. Firefox™: https://support.mozilla.org/pl/kb/usuwanie-ciasteczek
      5. Opera™: http://help.opera.com/Windows/12.10/pl/cookies.html
    6. Administrator może korzystać na Stronie Internetowej z usług Google Analytics, Universal Analytics dostarczanych przez firmę Google Inc. (1600 AmphitheatreParkway, MountainView, CA 94043, USA) oraz z usługi Piksel Facebooka dostarczanej przez firmę Facebook Ireland Limited (4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Irlandia). Usługi te pomagają Administratorowi analizować ruch na Stronie Internetowej. Gromadzone dane przetwarzane są w ramach powyższych usług w sposób zanonimizowany (są to tzw. dane eksploatacyjne, które uniemożliwiają identyfikację osoby) do generowania statystyk pomocnych w administrowaniu Strony Internetowej. Dane te mają charakter zbiorczy i anonimowy, tj. nie zawierają cech identyfikujących (danych osobowych) osoby odwiedzające stronę Stronę Internetową. Administrator korzystając z powyższych usług na Stronie Internetowej gromadzi takie dane jak źródła i medium pozyskania odwiedzających Stronę Internetową oraz sposób ich zachowania na Stronie Internetowej, informacje na temat urządzeń i przeglądarek z których odwiedzają stronę, IP oraz domenę, dane geograficzne oraz dane demograficzne (wiek, płeć) i zainteresowania.
    7. Możliwe jest zablokowanie w łatwy sposób przez daną osobę udostępniania Google Analytics informacji o jej aktywności na stronie Internetowej - w tym celu można zainstalować dodatek do przeglądarki udostępniany przez firmę Google Inc. dostępny tutaj: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl
  8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Strona Internetowa może zawierać odnośniki do innych stron internetowych. Administrator namawia by po przejściu na inne strony, zapoznać się z polityką prywatności tam ustaloną. Niniejsza polityka prywatności dotyczy tylko Strony Internetowej Administratora.

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel