Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

FAQ

Rejestracja
i logowanie
Zamówienia
Płatności
Dostawa
Zwroty
i reklamacje
Oferta
Program
partnerski
Promocje
Pozostałe
  • Czy potrzebuję konta, aby złożyć zamówienie?

    Zachęcamy do rejestracji na naszej stronie, ponieważ niesie to za sobą dodatkowe korzyści. Zakupy w naszym sklepie internetowym Bromarkt.pl zrobisz również bez zakładania konta.
  • Jak założyć konto?

    1. W prawym górnym rogu kliknij „Twoje konto”.
    2. Następnie po prawej stronie znajdziesz przycisk „Załóż nowe konto”.
    3. Wypełnij formularz danych i ustaw dane do logowania.
    4. Po wypełnieniu danych kliknij „Zarejestruj konto”.
  • Nie pamiętam hasła i nie mogę zalogować się na swoje konto, jak je odzyskać?

    1. W zakładce logowania kliknij „Nie pamiętam loginu lub hasła”.
    2. Wpisz e-mail, który podałeś podczas rejestracji lub numer karty stałego klienta.
    3. Możesz także skontaktować się z nami poprzez infolinię lub drogą mailową i poprosić o uzyskanie nowego hasła.
  • Jak mogę zmienić dane na swoim koncie?

    1. Zaloguj się na swoje konto.
    2. Następnie kliknij „Twoje konto”, które znajduje się w prawym, górnym rogu.
    3. W sekcji „Dane osobowe” kliknij „Edycja danych”.
    4. Po wprowadzeniu zmian, naciśnij przycisk „Zapisz zmiany”.
  • Jak złożyć zamówienie?

    1. Aby złożyć zamówienie, wybierz produkt. Zapoznaj się z opisem oraz parametrami produktu i dodaj produkt do koszyka. Jeśli na karcie produktu widoczny jest przycisk „Dopasuj i kup” koniecznie oznacz wybrane opcje.
    2. Przejdź do swojego koszyka, który znajduje się w prawym, górnym rogu.
    3. Potwierdź, czy produkt w koszyku zgadza się z tym, który chciałeś zamówić.
    4. Jeśli dla produktu, który chcesz kupić są dostępne usługi, takie jak wniesienie czy montaż i chcesz z nich skorzystać, zaznacz odpowiednie opcje w tym momencie.
    5. Następnie naciśnij „Przejdź dalej”.
    6. Sprawdź dane do dostawy, jeśli masz kod rabatowy lub jakieś uwagi do zamówienia, wprowadź je w odpowiednim okienku.
    7. Wybierz najwygodniejszą formę płatności.
    8. Potwierdź akceptację regulaminu sklepu i kliknij „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
  • Czy mogę zmienić złożone już zamówienie?

    Skontaktuj się z nami drogą mailową na adres biuro@bromarkt.pl, abyśmy mogli sprawdzić, na jakim etapie jest zamówienie.
  • Jak anulować zamówienie?

    Możesz anulować zamówienia, które nie zostały jeszcze wysłane.
    1. Zaloguj się na swoje konto i kliknij „Twoje konto” znajdujące się w prawym, górnym rogu.
    2. Następnie w polu „Zamówienia i dostępne środki” kliknij „Bieżące”.
    3. Wybierz zamówienie, które chcesz anulować i kliknij „Anuluj zamówienie”.
    4. Możesz także wysłać do nas wiadomość z prośbą o anulowanie zamówienia na adres: biuro@bromarkt.pl
  • Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon lub e-mail?

    Tak, jest taka możliwość. Przygotuj index produktu, którym jesteś zainteresowany, a następnie skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 880 370 370 i wybierz numer wewnętrzny 1. (Index produktu jest trzynastocyfrowym kodem i znajdziesz go nad ceną)
  • Czy otrzymam dokument sprzedaży (paragon lub fakturę VAT)?

    Dokument sprzedaży otrzymasz w wiadomości e-mail, więc upewnij się, czy podałeś poprawny adres e-mail.
  • Czy oferujecie płatności odroczone? Kupuję teraz, a płacę później.

    Oferujemy płatności odroczone. W trakcie finalizowania zamówienia, w metodach płatności wybierz PayU Płacę Później albo PayPo i postępuj według kroków.
    Po pozytywnej weryfikacji my wysyłamy zamówienie, a Ty masz 30 dni, aby je opłacić bez dodatkowych kosztów. Po przekroczeniu tego terminu płatność jest rozkładana na raty z oprocentowaniem.
  • Czy istnieje możliwość zakupu na raty?

    Tak, możesz rozłożyć płatność na raty. W trakcie finalizowania zamówienia, wybierz płatności online, gdzie do wyboru masz PayU Raty oraz Credit Agricole Raty i postępuj według kolejnych kroków. Minimalna wartość zamówienia na raty wynosi 300 zł
  • Jaki jest koszt dostawy mojego zamówienia?

    Po wybraniu produktów i przejściu do koszyka, system automatycznie obliczy koszt dostawy na podstawie wagi, rozmiaru i adresu dostawy. Ostateczny koszt dostawy zostanie wyświetlony przed złożeniem zamówienia, umożliwiając dokładne oszacowanie całkowitego kosztu transakcji, włączając w to również koszt dostawy.
  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Czas dostawy jest określony przy każdym produkcie. Na karcie produktu, tuż nad ceną znajduje się informacja z czasem wysyłki, aby się upewnić, kliknij „Sprawdź czasy i koszty wysyłki”.
  • Czy wysyłacie paczki za granice?

    Niestety nie wysyłamy mebli poza granice kraju. Nie wysyłamy mebli kurierem, w obawie przed uszkodzeniem. Dostarczamy meble własnym transportem lub poprzez firmy logistyczne, specjalizujące się w dostawie mebli, jednak transport odbywa się tylko na terenie Polski.
  • Czy można umówić dostawę na konkretny termin?

    Niestety nie jesteśmy w stanie umówić dostawy na konkretny, wskazany przez klienta termin. O dostawie informujemy na 2 dni przed planowanym dostarczeniem. Bez zgody klienta na dostawę we wskazanym terminie, nie wysyłamy mebli.
  • Czy jest możliwość dostawy z wniesieniem?

    Jeśli na karcie produktu, którym jesteś zainteresowany znajduje się opcja wniesienia, oczywiście jest taka możliwość. Usługa wniesienia charakteryzuje się jednak pewnymi ograniczeniami.
    1. W obiektach bez windy meble wnosimy tylko do 4 piętra. W budynku wyposażonym w windę, w której można przewieźć meble, nie ma ograniczenia liczby pięter.
    2. Kwestie organizacyjne wniesienia leżą po stronie kierowcy, jednak Klient przed dokonaniem zamówienia musi sprawdzić, czy dany mebel będzie mieścił się gabarytowo w drzwiach. (Zarówno w domu, jak i na klatce schodowej)
    3. Sklep i kierowca nie odpowiadają za brak możliwości wniesienia mebla ze względu na jego gabaryty. Jeżeli klatka schodowa jest za wąska lub zbyt kręta, przez co wniesienie mebla nie będzie możliwe, usługa nie zostanie wykonana, a środki zostaną zwrócone.
  • Jak mogę zareklamować otrzymane produkty?

    Jeśli chcesz złożyć reklamację na meble, napisz do nas na biuro@bromarkt.pl. Opisz na czym polega problem oraz dołącz w wiadomości zdjęcia uszkodzonych elementów wraz z ich symbolami. Oznaczenia elementów znajdziesz na instrukcji montażu.
  • Jak mogę zwrócić zakupione produkty?

    Dokonując zakupów w naszym sklepie internetowym Bromarkt.pl masz 30 dni na zwrot otrzymanego towaru. Aby skorzystać z możliwości zwrotu, meble muszą być w stanie nienaruszonym. Skontaktuj się z nami drogą mailową na adres: biuro@bromark.pl aby zgłosić chęć zwrotu.
  • Czy mogę zwrócić towar personalizowany?

    Towary produkowane pod zamówienie, takie jak konfigurowane meble tapicerowane, blaty kuchenne, czy modyfikowane meble kuchenne nie podlegają zwrotowi.
  • Czy istnieje możliwość zmiany wymiarów mebli?

    Meble oferowane w naszym sklepie internetowym są dostępne tylko we wzorach, kolorach i rozmiarach podanych na karcie danego produktu. Nie ma możliwości jakichkolwiek modyfikacji w gotowych meblach. Modyfikować można tylko produkty, na karcie których znajduje się przycisk „Dopasuj i kup”, jednak modyfikacja ogranicza się do zmiany szerokości i koloru frontów w szafkach kuchennych oraz zmiany tkaniny w meblach tapicerowanych.
  • Czy istnieje możliwość zmiany materiału?

    W niektórych meblach tapicerowanych istnieje możliwość wyboru innej tkaniny, spośród tych, które zostały wymienione w konfiguratorze widocznym po kliknięciu „Dopasuj i kup”.
  • Czy można zamówić dany element ze znalezionego zestawu?

    W ofercie naszego sklepu internetowego znajdują się meble systemowe, które można kupować „na sztuki”, ale też meblościanki, które dostępne są tylko w kompletach. Jeśli na karcie produktu, w sekcji „Seria” nie znalazłeś pojedynczych elementów z danego zestawu, nie ma możliwości ich zamówienia. Niestety nie możemy dekompletować meblościanek.
  • Kto może uczestniczyć w programie partnerskim Bromarkt.pl?

    Uczestnikiem programu może zostać każdy zarejestrowany użytkownik sklepu internetowego Bromarkt.pl, który spełnia 3 poniższe kryteria:
    - jest pełnoletni
    - posiada konto użytkownika w naszym sklepie
    - zaakceptuje Regulamin Programu Partnerskiego Bromarkt.pl
  • Jak dołączyć do programu?

    Wystarczy zarejestrować się w naszym sklepie internetowym Bromarkt.pl.
  • Jakie produkty można polecać?

    Wszystkie produkty dostępne w sklepie internetowym Bromarkt.pl można polecać za pomocą linków afiliacyjnych.
  • W jaki sposób generować linki afiliacyjne do produktów?

    Na desktopie: na karcie produktu, po prawej stronie, obok przycisku „dodaj do koszyka” znajduje się ikona udostępniania, za pomocą której można wygenerować link afiliacyjny.
    Na mobile: na karcie produktu na samym dole po prawej stronie, nad przyciskiem „zadzwoń i zamów”, obok ceny produktu znajduje się ikona udostępniania, za pomocą której można wygenerować link afiliacyjny.
  • Czy można polecić komuś kilka ofert jednocześnie?

    Tak, możesz polecić kilka ofert jednocześnie, generując linki afiliacyjne do każdego z produktów, które chcesz polecić.
  • Jak dużą nagrodę otrzymam?

    W naszym programie partnerskim otrzymasz aż 3 % prowizji od zakupionych dzięki Twoim linkom afiliacyjnym produktów.
  • W jaki sposób mogę odebrać nagrodę?

    Naliczone środki możesz przelać na swoje konto lub wymienić na bon towarowy do wykorzystania w sklepie Bromarkt.pl.
  • Czy otrzymam środki, gdy ktoś zrezygnuje z zakupu lub zwróci towar?

    W przypadku, gdy kupujący zrezygnuje z poleconego przez Ciebie produktu, nie otrzymasz wypłaty środków.
  • Po jakim czasie mogę skorzystać z zebranych środków?

    Z zebranych środków, możesz skorzystać po upływie 45 dni od daty zmiany statusu zamówienia dokonanego poprzez Twój link na „wykonane”.
  • Jaka jest minimalna jednorazowa kwota wypłaty?

    Minimalna jednorazowa kwota wypłaty to 50 zł.
  • Czy uzyskane dochody z programu partnerskiego muszę rozliczać z Urzędem Skarbowym?

    Ponieważ w programie partnerskim zarabiasz pieniądze, generuje to obowiązek podatkowy. Na koniec roku podatkowego otrzymasz od nas PIT, abyś mógł rozliczyć przychód z tytułu prowizji. PIT otrzymasz pocztą elektroniczną.
  • Jak zrezygnować z uczestnictwa w programie partnerskim?

    Rezygnacją z programu jest zaprzestanie generowania linków afiliacyjnych.
  • Gdzie wpisać kod rabatowy?

    Aby skorzystać z kodu rabatowego, należy przejść przez proces zakupowy. W sekcji „Płatność i dostawa” zaznacz kwadrat z treścią „Posiadam kod rabatowy i chcę go wykorzystać”. Wpisz swój kod rabatowy i kliknij przycisk „Aktywuj”.
  • Jak otrzymać kod rabatowy?

    Zapisz się do newslettera, za co otrzymasz kod rabatowy 5% na pierwsze zakupy. Gdy tego dokonasz, konieczne jest potwierdzenie zapisu w wiadomości email, którą otrzymasz na swoją skrzynkę mailową. Po potwierdzeniu otrzymasz kolejną wiadomość z Twoim indywidualnym kodem rabatowym.
  • Czy rabat z newslettera łączy się z innymi promocjami?

    Nie, kod rabatowy przyznany za zapisanie się do naszego newslettera obowiązuje tylko i wyłącznie dla towarów nie objętych innymi akcjami promocyjnymi, co więcej, rabat -5% nie dotyczy kosztów dostawy!
  • Kiedy mogę się z wami kontaktować?

    Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00. Wtedy możesz kontaktować się z nami telefonicznie pod numerem +48 880 370 370. Jeśli chcesz wysłać do nas e-mail, możesz to zrobić kiedy chcesz.
pixel