Odstąpienie od umowy
- ZMIANA I ANULOWANIE ZAMÓWIEŃ
- Klient może modyfikować lub anulować potwierdzone zamówienie w części, lub w całości za zgodą Sklepu, jednak pod warunkiem, że modyfikacja lub anulowanie nastąpi przed uiszczeniem przez Klienta zaliczki.
- Po otrzymaniu informacji pracownik Sklepu kontaktuje się z Klientem celem uzgodnienia zmiany, anulowania lub rezygnacji z zamówienia.
- W razie wątpliwości poczytuje się, że modyfikacja lub anulowanie zamówienia są skuteczne tylko wówczas, kiedy zostały potwierdzone przez Sklep.
- W przypadku anulowania, modyfikacji lub rezygnacji z zamówienia, wpłacona zaliczka nie podlega zwrotowi.
- Po momencie złożenia zamówienia w przypadku zmiany koloru tapicerki, wybarwienia mebla, Klient informowany jest przez obsługę Sklepu o tym fakcie.
- ZWROTY
- Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. Konsument (osoba fizyczna nie prowadząca działalności gospodarczej) może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania towaru poprzez złożenie pisemnego „Oświadczenia o odstąpienia od umowy”, które powinno zostać dołączone do przesyłki zwrotnej. Wzór oświadczenia znajduje się pod regulaminem Sklepu.
- Zwrot towaru jest możliwy tylko wówczas gdy towar nie był używany, nie został w żaden sposób zniszczony i nie nosi śladów montażu. W przeciwnym wypadku Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy,
- Prawo do zwrotu towaru nie obejmuje zamówień indywidualnych (o właściwościach produktu określonych przez Klienta lub ściśle związanych z jego osobą).
- W przypadku skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu fakt ten należy zgłosić konsultantowi sklepu poprzez złożenie stosownego oświadczenia. Konsultant ustali termin odbioru towaru od Klienta i o terminie tym powiadomi Kupującego. Taki koszt zwrotu, w całości ponosi „Bromarkt”,
- Możliwe jest odesłanie produktu za pomocą firmy kurierskiej lub innej na adres "Bromarkt". W przypadku takim o fakcie tym należy poinformować konsultanta sklepu. Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi Klient. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
- Do przesyłki zwrotnej kierowanej do Sklepu należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, o którym mowa w ust. 1, zawierające numer konta, na jaki Sklep ma zwrócić zapłatę.
- Sklep w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymagania zwrotu opisane w ust. 2, 3 i 5, zostaje wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia tej faktury zostają wysłane do Klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej, a po jej otrzymaniu Sklep, w terminie 14 dni roboczych dokonuje zwrotu należności na konto Klienta wskazane w oświadczeniu.
- Sklep zobowiązuje się do zwrotu należności za produkt bez uwzględnienia kosztów dostawy i kosztów odesłania produktu.
- PROCEDURA REKLAMACYJNA
- W przypadku niezgodności towaru z umową, reklamowany produkt wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji zobowiązań przez Sklep, należy odesłać za pomocą firmy kurierskiej lub innej na adres "Bromarkt". W tym celu prosimy się skontaktować z obsługą Sklepu celem uzyskania numeru zgłoszenia reklamacyjnego z zachowaniem procedury zamówienia.
- W przypadku stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń powstałych w czasie transportu, podstawą rozpatrzenia ewentualnych reklamacji jest protokół reklamacji.
- Odbierając towar Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. W przypadku powzięcia wątpliwości przez Klienta co do możliwości uszkodzenia produktu, przesyłkę należy otworzyć w obecności kuriera lub pracownika Sklepu - celem sprawdzenia, czy uszkodzenia w czasie transportu spowodowały jakiekolwiek uszkodzenia produktu - i umieścić odpowiednią adnotację w protokole. Reklamacje uszkodzeń powstałych w trakcie transportu, które w żaden sposób nie dotknęły samego produktu nie będą uwzględniane, a Klient zostanie obciążony kosztem powtórnej dostawy towaru. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia przesyłki w transporcie.
- Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji dotyczącej uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu jest spisanie w obecności kuriera lub pracownika firmy protokołu reklamacji. Protokół Klient zobligowany jest dołączyć do zgłoszenia reklamacyjnego.
- Wszelkie wady dostarczonego towaru, braki ilościowe akcesoriów montażowych lub elementów mebli ujawnione po chwili odbioru towaru powinny zostać niezwłocznie zgłoszone do pracowników obsługi Sklepu.
- Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru. Zdjęcia przedstawione na stronie Sklepu są poglądowe, tkaniny i kolory mogą się nieznacznie różnić od dostępnych.
- Gwarancja oraz inne uprawnienia przewidziane ustawą, w tym prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan opakowań lub taśm naklejonych na przesyłkę. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
- Reklamacje dotyczące mebli tapicerowanych w obiciu z skór naturalnych, wynikających z ich właściwości np. blizny, nakłucia owadów, rozciągnięcie lica, zrogowacenia, a także pewne różnice w grubości, miękkości itd., które znawca może określić jako ślady naturalnej szlachetności skóry nie mogą stanowić podstawy do reklamacji.
- Właściwości naturalne drewna takie jak miejscowe odbarwienia, słoje, sęki, różnice w odcieniach, przyjęciach lakieru itd. nie mogą stanowić podstawy do reklamacji.
- Adres zgłoszeń reklamacji mailowo: biuro@bromarkt.pl
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
– Adresat: Bromarkt S.C. Mateusz Kasprzak, Radosław Kasprzak, ul. Kępińska 17A, 98-400 Kuźnica Skakawska
– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*)
umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data
(*) Niepotrzebne skreślić