Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Wysyłka

Dostawa Produktu

  1. Po wybraniu Produktów i przejściu do koszyka system automatycznie obliczy koszt dostawy na podstawie wagi, rozmiaru i adresu dostawy. Ostateczny koszt dostawy Produktu zostanie wyświetlony przed złożeniem Zamówienia, umożliwiając dokładne oszacowanie całkowitego kosztu transakcji, uwzględniając również koszt dostawy.
  2. Bromarkt skontaktuje się z Klientem około 2 dni przed planowaną dostawą i poda konkretny dzień oraz przedział czasowy dostawy Produktu.
  3. W celu zasięgnięcia informacji o statusie Zamówienia prosimy o kontakt pod numerem infolinii: 880 370 370 w dziale Informacje o dostawie.
  4. Ze względu na przepisy BHP kierowca nie ma obowiązku wnoszenia mebli.

Usługa wniesienia

  1. W obiektach bez windy usługa wniesienia mebli możliwa jest tylko do 4 piętra. W budynku wyposażonym w windę, w której można przewieźć meble, nie ma ograniczenia związanego z liczbą pięter.
  2. Kwestie organizacyjne transportu leżą po stronie kuriera, jednak Klient przed dokonaniem Zamówienia powinien sprawdzić, czy dany mebel będzie mieścił się gabarytowo w drzwiach (zarówno w domu/mieszkaniu, jak i na klatce schodowej).
  3. Bromarkt i/lub kurier nie odpowiadają za brak możliwości wniesienia mebla ze względu na jego gabaryty. Jeżeli klatka schodowa jest wąska i/lub kręta, w konsekwencji czego wniesienie mebla w całości nie będzie możliwe, usługa nie zostanie wykonana, a środki zostaną zwrócone.
  4. Po wniesieniu mebla, Klient ma obowiązek sprawdzić, czy dostarczone paczki nie noszą śladów uszkodzenia.

Usługa wniesienia i montażu mebli tapicerowanych

  1. W obiektach bez windy meble będą wniesione tylko do 4. piętra. W budynkach wyposażonych w windę, w której możliwe jest przewiezienie mebli, nie ma ograniczenia związanego z liczbą pięter.
  2. Przed dokonaniem Zamówienia Klient powinien upewnić się, że mebel mieści się gabarytowo zarówno w drzwiach domu/mieszkania, jak i na klatce schodowej.
  3. Bromarkt nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości wniesienia mebla ze względu na jego rozmiary. Jeśli usługa nie zostanie wykonana, środki zostaną zwrócone.
  4. Usługa realizowana jest przez dwóch wykwalifikowanych pracowników, posiadających niezbędne umiejętności i doświadczenie. Usługa obejmuje montaż mebli zgodnie z instrukcjami producenta. Usługa nie obejmuje modyfikacji mebli.
  5. Klient zobowiązuje się zapewnić odpowiednie warunki do wykonania usługi.
  6. Pracownicy montujący meble tapicerowane dołożą wszelkich starań, aby zabezpieczyć meble przed ewentualnymi uszkodzeniami podczas montażu. Klient zobowiązany jest sprawdzić stan mebli po montażu i zgłosić wszelkie problemy lub uszkodzenia.
  7. W przypadku wystąpienia usterek, błędów montażu lub innych problemów związanych z usługą montażu, Klient zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Bromarkt o tym fakcie w trybie procedury reklamacyjnej przewidzianej w niniejszym Regulaminie.
  8. Bromarkt zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji dostawy Produktu w przypadku Zamówienia Produktu wraz z usługą wniesienia i/lub montażu (dotyczy mebli tapicerowanych) do 10 Dni Roboczych licząc od szacunkowego terminu dostawy Produktu wskazanego w opisie Produktu na stronie Sklepu.
pixel