Wysyłka
INFORMACJE O DOSTAWIE
- Po wybraniu produktów i przejściu do koszyka system automatycznie obliczy koszt dostawy na podstawie wagi, rozmiaru i adresu dostawy. Ostateczny koszt dostawy zostanie wyświetlony przed złożeniem zamówienia, umożliwiając dokładne oszacowanie całkowitego kosztu transakcji, włączając w to również koszt dostawy.
- Kontaktujemy się około 2 dni przed planowaną dostawą i podajemy konkretny dzień oraz przedział czasowy, w jakim zjawi się kierowca, aby klient mógł zaplanować sobie odbiór.
- Każdy oferowany produkt ma określony czas dostawy, który widoczny jest tuż nad ceną.
- O aktualny status zamówienia mogą Państwo zapytać na naszej infolinii: 880 370 370 w dziale Informacje o dostawie.
- Ze względu na przepisy BHP kierowca nie ma obowiązku wnoszenia mebli.
REGULAMIN USŁUGI WNIESIEŃ
- W obiektach bez windy meble wnosimy tylko do 4 piętra. W budynku wyposażonym w windę, w której można przewieźć meble, nie ma ograniczenia piętra.
- Kwestie organizacyjne transportu leżą po stronie kuriera, jednak Klient musi przed dokonaniem zamówienia sprawdzić, czy dany mebel będzie mieścił się gabarytowo w drzwiach (zarówno w domu/mieszkaniu, jak i na klatce schodowej).
- Sprzedawca i kurier nie odpowiadają za brak możliwości wniesienia mebla ze względu na jego gabaryty. Jeżeli klatka schodowa jest bardzo wąska i/lub kręta w konsekwencji czego wniesienie mebla w całości nie będzie możliwe, usługa nie zostanie wykonana, a środki zostaną zwrócone.
- Po wniesieniu Klient ma obowiązek sprawdzenia, oraz weryfikacji, czy dostarczone paczki nie noszą śladów uszkodzenia.