Wysyłka
Dostawa Produktu
- Po wybraniu Produktów i przejściu do koszyka system automatycznie obliczy koszt dostawy na podstawie wagi, rozmiaru i adresu dostawy. Ostateczny koszt dostawy Produktu zostanie wyświetlony przed złożeniem Zamówienia, umożliwiając dokładne oszacowanie całkowitego kosztu transakcji, uwzględniając również koszt dostawy.
- Bromarkt skontaktuje się z Klientem około 2 dni przed planowaną dostawą i poda konkretny dzień oraz przedział czasowy dostawy Produktu.
- W celu zasięgnięcia informacji o statusie Zamówienia prosimy o kontakt pod numerem infolinii: 880 370 370 w dziale Informacje o dostawie.
- Ze względu na przepisy BHP kierowca nie ma obowiązku wnoszenia mebli.
Usługa wniesienia
- W obiektach bez windy usługa wniesienia mebli możliwa jest tylko do 4 piętra. W budynku wyposażonym w windę, w której można przewieźć meble, nie ma ograniczenia związanego z liczbą pięter.
- Kwestie organizacyjne transportu leżą po stronie kuriera, jednak Klient przed dokonaniem Zamówienia powinien sprawdzić, czy dany mebel będzie mieścił się gabarytowo w drzwiach (zarówno w domu/mieszkaniu, jak i na klatce schodowej).
- Bromarkt i/lub kurier nie odpowiadają za brak możliwości wniesienia mebla ze względu na jego gabaryty. Jeżeli klatka schodowa jest wąska i/lub kręta, w konsekwencji czego wniesienie mebla w całości nie będzie możliwe, usługa nie zostanie wykonana, a środki zostaną zwrócone.
- Po wniesieniu mebla, Klient ma obowiązek sprawdzić, czy dostarczone paczki nie noszą śladów uszkodzenia.
Usługa wniesienia i montażu mebli tapicerowanych
- W obiektach bez windy meble będą wniesione tylko do 4. piętra. W budynkach wyposażonych w windę, w której możliwe jest przewiezienie mebli, nie ma ograniczenia związanego z liczbą pięter.
- Przed dokonaniem Zamówienia Klient powinien upewnić się, że mebel mieści się gabarytowo zarówno w drzwiach domu/mieszkania, jak i na klatce schodowej.
- Bromarkt nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości wniesienia mebla ze względu na jego rozmiary. Jeśli usługa nie zostanie wykonana, środki zostaną zwrócone.
- Usługa realizowana jest przez dwóch wykwalifikowanych pracowników, posiadających niezbędne umiejętności i doświadczenie. Usługa obejmuje montaż mebli zgodnie z instrukcjami producenta. Usługa nie obejmuje modyfikacji mebli.
- Klient zobowiązuje się zapewnić odpowiednie warunki do wykonania usługi.
- Pracownicy montujący meble tapicerowane dołożą wszelkich starań, aby zabezpieczyć meble przed ewentualnymi uszkodzeniami podczas montażu. Klient zobowiązany jest sprawdzić stan mebli po montażu i zgłosić wszelkie problemy lub uszkodzenia.
- W przypadku wystąpienia usterek, błędów montażu lub innych problemów związanych z usługą montażu, Klient zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Bromarkt o tym fakcie w trybie procedury reklamacyjnej przewidzianej w niniejszym Regulaminie.
- Bromarkt zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji dostawy Produktu w przypadku Zamówienia Produktu wraz z usługą wniesienia i/lub montażu (dotyczy mebli tapicerowanych) do 10 Dni Roboczych licząc od szacunkowego terminu dostawy Produktu wskazanego w opisie Produktu na stronie Sklepu.