FAQ

Rejestracja
i logowanie
Zamówienia
Płatności
Dostawa
Zwroty
i reklamacje
Oferta
Promocje
Pozostałe
  • Czy potrzebuję konta, aby złożyć zamówienie?

    Zachęcamy do rejestracji na naszej stronie, ponieważ niesie to za sobą dodatkowe korzyści. Zakupy w naszym sklepie internetowym Bromarkt.pl zrobisz również bez zakładania konta.
  • Jak założyć konto?

    1. W prawym górnym rogu kliknij „Twoje konto”.
    2. Następnie po prawej stronie znajdziesz przycisk „Załóż nowe konto”.
    3. Wypełnij formularz danych i ustaw dane do logowania.
    4. Po wypełnieniu danych kliknij „Zarejestruj konto”.
  • Nie pamiętam hasła i nie mogę zalogować się na swoje konto, jak je odzyskać?

    1. W zakładce logowania kliknij „Nie pamiętam loginu lub hasła”.
    2. Wpisz e-mail, który podałeś podczas rejestracji lub numer karty stałego klienta.
    3. Możesz także skontaktować się z nami poprzez infolinię lub drogą mailową i poprosić o uzyskanie nowego hasła.
  • Jak mogę zmienić dane na swoim koncie?

    1. Zaloguj się na swoje konto.
    2. Następnie kliknij „Twoje konto”, które znajduje się w prawym, górnym rogu.
    3. W sekcji „Dane osobowe” kliknij „Edycja danych”.
    4. Po wprowadzeniu zmian, naciśnij przycisk „Zapisz zmiany”.
  • Jak złożyć zamówienie?

    1. Aby złożyć zamówienie, wybierz produkt. Zapoznaj się z opisem oraz parametrami produktu i dodaj produkt do koszyka. Jeśli na karcie produktu widoczny jest przycisk „Dopasuj i kup” koniecznie oznacz wybrane opcje.
    2. Przejdź do swojego koszyka, który znajduje się w prawym, górnym rogu.
    3. Potwierdź, czy produkt w koszyku zgadza się z tym, który chciałeś zamówić.
    4. Jeśli dla produktu, który chcesz kupić są dostępne usługi, takie jak wniesienie czy montaż i chcesz z nich skorzystać, zaznacz odpowiednie opcje w tym momencie.
    5. Następnie naciśnij „Przejdź dalej”.
    6. Sprawdź dane do dostawy, jeśli masz kod rabatowy lub jakieś uwagi do zamówienia, wprowadź je w odpowiednim okienku.
    7. Wybierz najwygodniejszą formę płatności.
    8. Potwierdź akceptację regulaminu sklepu i kliknij „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
  • Czy mogę zmienić złożone już zamówienie?

    Skontaktuj się z nami drogą mailową na adres biuro@bromarkt.pl, abyśmy mogli sprawdzić, na jakim etapie jest zamówienie.
  • Jak anulować zamówienie?

    Możesz anulować zamówienia, które nie zostały jeszcze wysłane.
    1. Zaloguj się na swoje konto i kliknij „Twoje konto” znajdujące się w prawym, górnym rogu.
    2. Następnie w polu „Zamówienia i dostępne środki” kliknij „Bieżące”.
    3. Wybierz zamówienie, które chcesz anulować i kliknij „Anuluj zamówienie”.
    4. Możesz także wysłać do nas wiadomość z prośbą o anulowanie zamówienia na adres: biuro@bromarkt.pl
  • Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon lub e-mail?

    Tak, jest taka możliwość. Przygotuj index produktu, którym jesteś zainteresowany, a następnie skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 880 370 370 i wybierz numer wewnętrzny 1. (Index produktu jest trzynastocyfrowym kodem i znajdziesz go nad ceną)
  • Czy otrzymam dokument sprzedaży (paragon lub fakturę VAT)?

    Dokument sprzedaży otrzymasz w wiadomości e-mail, więc upewnij się, czy podałeś poprawny adres e-mail.
  • Czy oferujecie płatności odroczone? Kupuję teraz, a płacę później.

    Oferujemy płatności odroczone. W trakcie finalizowania zamówienia, w metodach płatności wybierz PayU Płacę Później albo PayPo i postępuj według kroków.
    Po pozytywnej weryfikacji my wysyłamy zamówienie, a Ty masz 30 dni, aby je opłacić bez dodatkowych kosztów. Po przekroczeniu tego terminu płatność jest rozkładana na raty z oprocentowaniem.
  • Czy istnieje możliwość zakupu na raty?

    Tak, możesz rozłożyć płatność na raty. W trakcie finalizowania zamówienia, wybierz płatności online, gdzie do wyboru masz PayU Raty oraz Credit Agricole Raty i postępuj według kolejnych kroków. Minimalna wartość zamówienia na raty wynosi 300 zł
  • Jaki jest koszt dostawy mojego zamówienia?

    W sklepie internetowym Bromarkt.pl oferujemy darmowy transport na terenie całej Polski.
  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Czas dostawy jest określony przy każdym produkcie. Na karcie produktu, tuż nad ceną znajduje się informacja z czasem wysyłki, aby się upewnić, kliknij „Sprawdź czasy i koszty wysyłki”.
  • Czy wysyłacie paczki za granice?

    Niestety nie wysyłamy mebli poza granice kraju. Nie wysyłamy mebli kurierem, w obawie przed uszkodzeniem. Dostarczamy meble własnym transportem lub poprzez firmy logistyczne, specjalizujące się w dostawie mebli, jednak transport odbywa się tylko na terenie Polski.
  • Czy można umówić dostawę na konkretny termin?

    Niestety nie jesteśmy w stanie umówić dostawy na konkretny, wskazany przez klienta termin. O dostawie informujemy na 2 dni przed planowanym dostarczeniem. Bez zgody klienta na dostawę we wskazanym terminie, nie wysyłamy mebli.
  • Czy jest możliwość dostawy z wniesieniem?

    Jeśli na karcie produktu, którym jesteś zainteresowany znajduje się opcja wniesienia, oczywiście jest taka możliwość. Usługa wniesienia charakteryzuje się jednak pewnymi ograniczeniami.
    1. W obiektach bez windy meble wnosimy tylko do 4 piętra. W budynku wyposażonym w windę, w której można przewieźć meble, nie ma ograniczenia liczby pięter.
    2. Kwestie organizacyjne wniesienia leżą po stronie kierowcy, jednak Klient przed dokonaniem zamówienia musi sprawdzić, czy dany mebel będzie mieścił się gabarytowo w drzwiach. (Zarówno w domu, jak i na klatce schodowej)
    3. Sklep i kierowca nie odpowiadają za brak możliwości wniesienia mebla ze względu na jego gabaryty. Jeżeli klatka schodowa jest za wąska lub zbyt kręta, przez co wniesienie mebla nie będzie możliwe, usługa nie zostanie wykonana, a środki zostaną zwrócone.
  • Jak mogę zareklamować otrzymane produkty?

    Jeśli chcesz złożyć reklamację na meble, napisz do nas na biuro@bromarkt.pl. Opisz na czym polega problem oraz dołącz w wiadomości zdjęcia uszkodzonych elementów wraz z ich symbolami. Oznaczenia elementów znajdziesz na instrukcji montażu.
  • Jak mogę zwrócić zakupione produkty?

    Dokonując zakupów w naszym sklepie internetowym Bromarkt.pl masz 30 dni na zwrot otrzymanego towaru. Aby skorzystać z możliwości zwrotu, meble muszą być w stanie nienaruszonym. Skontaktuj się z nami drogą mailową na adres: biuro@bromark.pl aby zgłosić chęć zwrotu.
  • Czy mogę zwrócić towar personalizowany?

    Towary produkowane pod zamówienie, takie jak konfigurowane meble tapicerowane, blaty kuchenne, czy modyfikowane meble kuchenne nie podlegają zwrotowi.
  • Czy istnieje możliwość zmiany wymiarów mebli?

    Meble oferowane w naszym sklepie internetowym są dostępne tylko we wzorach, kolorach i rozmiarach podanych na karcie danego produktu. Nie ma możliwości jakichkolwiek modyfikacji w gotowych meblach. Modyfikować można tylko produkty, na karcie których znajduje się przycisk „Dopasuj i kup”, jednak modyfikacja ogranicza się do zmiany szerokości i koloru frontów w szafkach kuchennych oraz zmiany tkaniny w meblach tapicerowanych.
  • Czy istnieje możliwość zmiany materiału?

    W niektórych meblach tapicerowanych istnieje możliwość wyboru innej tkaniny, spośród tych, które zostały wymienione w konfiguratorze widocznym po kliknięciu „Dopasuj i kup”.
  • Czy można zamówić dany element ze znalezionego zestawu?

    W ofercie naszego sklepu internetowego znajdują się meble systemowe, które można kupować „na sztuki”, ale też meblościanki, które dostępne są tylko w kompletach. Jeśli na karcie produktu, w sekcji „Seria” nie znalazłeś pojedynczych elementów z danego zestawu, nie ma możliwości ich zamówienia. Niestety nie możemy dekompletować meblościanek.
  • Gdzie wpisać kod rabatowy?

    Aby skorzystać z kodu rabatowego, należy przejść przez proces zakupowy. W sekcji „Płatność i dostawa” zaznacz kwadrat z treścią „Posiadam kod rabatowy i chcę go wykorzystać”. Wpisz swój kod rabatowy i kliknij przycisk „Aktywuj”.
  • Jak otrzymać kod rabatowy?

    Zapisz się do newslettera, za co otrzymasz kod rabatowy 3 % na pierwsze zakupy. Śledź nasze social media oraz obserwuj banery na stronie głównej sklepu.
  • Kiedy mogę się z wami kontaktować?

    Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00. Wtedy możesz kontaktować się z nami telefonicznie pod numerem +48 880 370 370. Jeśli chcesz wysłać do nas e-mail, możesz to zrobić kiedy chcesz.

Dbamy o Twoją prywatność

Nasz Sklep wraz z Zaufanymi Partnerami przetwarza Twoje dane osobowe zbierane w Internecie np. IP Twojego urządzenia oraz informacje zapisywane za pomocą technologii służących do ich śledzenia i przechowywania, takich jak pliki cookies, sygnalizatory www lub innych podobnych technologii.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności, a także w celach analitycznych, marketingowych, oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań w tym także do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych) oraz do poprawnego działania strony internetowej. Warunki przechowywania lub dostępu do cookie możesz określić w Twojej przeglądarce.

Klikając „ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY” wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki oraz na dostosowanie treści na stronie naszego Sklepu do Twoich preferencji, a także w celach statystycznych i marketingowych, w tym do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych). Zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie poprzez usunięcie plików cookies z przeglądarki z danego urządzenia końcowego.

Jeżeli klikniesz „NIE WYRAŻAM ZGODY” - nie będzie możliwe wejście na stronę Sklepu.

NIE WYRAŻAM ZGODY
ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY
pixel