Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Regulamin Newslettera

Niniejszy Regulamin określa szczegółowe zasady świadczenia usługi „Newsletter” przez Sklep Internetowy Bromarkt dostępny pod adresem: www.bromarkt.pl. Sklep prowadzi Mateusz Kasprzak prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Bromarkt MATEUSZ KASPRZAK, ul. Kępińska 17A, 98-400 Kuźnica Skakawska, wpisany do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Urząd Miejski w Wieruszowie, REGON: 364445243, NIP: 9970154079.

I. DEFINICJE

  1. Sklep – sklep internetowy Bromarkt dostępny pod adresem: www.bromarkt.pl.
  2. Usługodawca – Mateusz Kasprzak prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Bromarkt MATEUSZ KASPRZAK, ul. Kępińska 17A, 98-400 Kuźnica Skakawska, wpisany do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Urząd Miejski w Wieruszowie, REGON: 364445243, NIP: 9970154079, adres e-mail: biuro@bromarkt.pl, tel.: +48 880 370 370.
  3. Usługobiorca - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości  prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną - korzystająca lub zamierzająca korzystać z usługi Newsletter.
  4. Kodeks Cywilny – ustawa Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.
  5. Ustawa o Prawach Konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  6. Umowa - umowa o świadczenie usługi Newsletter pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą.
  7. Newsletter – elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych treści newsletter zawierających informacje o produktach, nowościach i promocjach oferowanych przez Sklep.
  8. Regulamin – niniejszy regulamin Newslettera.

II. REJESTRACJA

  1. Rejestracja do usługi Newsletter jest równoznaczna z akceptacją przez Usługobiorcę niniejszego Regulaminu oraz polityki prywatności dostępnej na stronie Sklepu.
  2. W celu zapisania się do usługi Newslettera należy:
    1. wypełnić formularz rejestracyjny dostępny na stronie Sklepu,
    2. zaakceptować niniejszy Regulamin,
    3. zaakceptować politykę prywatności,
    4. wyrazić zgodę na otrzymywanie na podany adres e-mail Usługobiorcy Newslettera jako informacji handlowej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2017 roku, poz. 1219, tekst jednolity),
    5. potwierdzić wolę zapisania się na Newsletter poprzez kliknięcie linku potwierdzającego, znajdującego się w wiadomości e-mail przesłanej na adres poczty elektronicznej podany przez Usługobiorcę w formularzu rejestracyjnym.
  3. Wyrażenie zgód dotyczących otrzymywania Newslettera jest całkowicie dobrowolne, niemniej jednak jest również konieczne do korzystania z usługi Newslettera. Niewyrażenie zgody spowoduje, że usługa Newslettera nie będzie mogła być świadczona.
  4. Dokonanie rejestracji do usługi Newslettera zgodnie z procedurą wskazaną powyżej spowoduje dodanie adresu e-mail Usługobiorcy do listy e-mailingowej. Adres poczty elektronicznej Usługobiorcy będzie wykorzystywany w celu wysłania Usługobiorcy Newsletterów.

III. ZASADY KORZYSTANIA Z USŁUGI NEWSLETTER

  1. Usługa Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.
  2. W momencie zapisu na Newsletter zostaje zawarta Umowa na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie. Umowa zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
  3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca: komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu, dostęp do poczty elektronicznej, przeglądarka internetowa w aktualnej wersji. Zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024x768, włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługa Javascript.
  4. Usługobiorca jest zobowiązany do:
    1. podawania Usługodawcy wyłącznie prawdziwych, aktualnych i wszystkich koniecznych danych Usługobiorcy,
    2. niezwłocznego aktualizowania danych podanych Usługodawcy w związku z zawarciem Umowy,
    3. korzystania z usług oferowanych przez Usługodawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa oraz nienaruszający praw osób trzecich, zgodny z postanowieniami Regulaminu, a także z przyjętymi w tym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia społecznego, w szczególności niedostarczania treści o charakterze bezprawnym.

IV. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA USŁUGODAWCY

Wyłączne prawa do wszelkich elementów, w tym utworów w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. (Dz.U. Nr 24, poz. 83, z późn. zm.), udostępnianych przez Usługodawcę lub partnerów Usługodawcy, w szczególności prawa autorskie, przysługują Usługodawcy lub podmiotom, z którymi Usługodawca zawarł odpowiednie umowy. Usługobiorca jest uprawniony do korzystania z ww. treści nieodpłatnie wyłącznie w zakresie własnego użytku osobistego i wyłącznie w celu prawidłowego korzystania z usługi Newsletter zgodnie z jej przeznaczeniem.

V. PROCEDURA REKLAMACYJNA

  1. Usługobiorca może zgłaszać zastrzeżenia związane z usługą Newsletter w formie reklamacji.
  2. Reklamacja może zostać złożona:
    1. pisemnie na adres siedziby sklepu,
    2. w formie elektronicznej na adres: biuro@bromarkt.pl.
    3. za pośrednictwem formularza elektronicznego znajdującego się na stronie Sklepu.
  3. Reklamacja powinna zawierać:
    1. informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji,
    2. żądanie Usługobiorcy
    3. dane kontaktowe Usługobiorcy.
  4. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

VI. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Usługobiorcę będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
  2. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, e-mail: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
  3. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    1. wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/),
    2. wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Bromarkt) oraz
    3. pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).
  4. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.polubowne.uokik.gov.pl/platforma-odr,161,pl.html).

VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Dane osobowe podawane przez Usługobiorców w ramach zapisywania się i korzystania z usługi Newslettera przetwarzane są przez Usługodawcę (administrator).
  2. Podanie danych osobowych przez Usługobiorcę jest dobrowolne, jednakże niezbędne do świadczenia przez Usługodawcę usługi Newslettera.
  3. Niepodanie danych spowoduje, że usługa Newslettera nie będzie mogła być świadczona.
  4. Usługobiorca ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania i usunięcia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  5. Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Usługobiorcy znajdują się w polityce prywatności dostępnej na stronie Sklepu.
  6. Dane osobowe Usługobiorcy mogą być przekazywane podmiotowi, z którego usług korzysta Usługodawca przy świadczeniu usługi Newsletter.

VIII. REZYGNACJA Z NEWSLETTERA

  1. Usługobiorca może w każdej chwili i bez podania przyczyny wypisać się z Newslettera poprzez kliknięcie linku umieszczonego w wiadomości e-mail do Usługodawcy lub wysłanie takiego żądania na adres email: biuro@bromarkt.pl albo pocztą tradycyjną na adres Sklepu.
  2. Wysłanie wiadomości z żądaniem wypisania z Newslettera będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem umowy w zakresie świadczenia tej usługi.
  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zaprzestania świadczenia usługi Newslettera w każdym czasie. O zaprzestaniu świadczenia usługi Newslettera Usługodawca poinformuje Usługobiorcę na adres poczty elektronicznej podany podczas zapisania się do usługi Newsletter.

IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Usługodawca ma prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. O wszelkich zmianach Regulaminu Usługobiorca zostanie poinformowany na wskazany przez niego adres e-mail. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie 14 dni od daty poinformowania Usługobiorcy o zmianie Regulaminu.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o Prawach Konsumenta.
  3. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 19.07.2024.
pixel