Regulamin Newslettera
Niniejszy Regulamin określa szczegółowe zasady świadczenia usługi „Newsletter” przez Sklep Internetowy Bromarkt dostępny pod adresem: www.bromarkt.pl. Sklep prowadzi Mateusz Kasprzak prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Bromarkt MATEUSZ KASPRZAK, ul. Kępińska 17A, 98-400 Kuźnica Skakawska, wpisany do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Urząd Miejski w Wieruszowie, REGON: 364445243, NIP: 9970154079.
I. DEFINICJE
- Sklep – sklep internetowy Bromarkt dostępny pod adresem: www.bromarkt.pl.
- Usługodawca – Mateusz Kasprzak prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Bromarkt MATEUSZ KASPRZAK, ul. Kępińska 17A, 98-400 Kuźnica Skakawska, wpisany do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Urząd Miejski w Wieruszowie, REGON: 364445243, NIP: 9970154079, adres e-mail: biuro@bromarkt.pl, tel.: +48 880 370 370.
- Usługobiorca - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną - korzystająca lub zamierzająca korzystać z usługi Newsletter.
- Kodeks Cywilny – ustawa Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.
- Ustawa o Prawach Konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Umowa - umowa o świadczenie usługi Newsletter pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą.
- Newsletter – elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych treści newsletter zawierających informacje o produktach, nowościach i promocjach oferowanych przez Sklep.
- Regulamin – niniejszy regulamin Newslettera.
II. REJESTRACJA
- Rejestracja do usługi Newsletter jest równoznaczna z akceptacją przez Usługobiorcę niniejszego Regulaminu oraz polityki prywatności dostępnej na stronie Sklepu.
- W celu zapisania się do usługi Newslettera należy:
- wypełnić formularz rejestracyjny dostępny na stronie Sklepu,
- zaakceptować niniejszy Regulamin,
- zaakceptować politykę prywatności,
- wyrazić zgodę na otrzymywanie na podany adres e-mail Usługobiorcy Newslettera jako informacji handlowej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2017 roku, poz. 1219, tekst jednolity),
- potwierdzić wolę zapisania się na Newsletter poprzez kliknięcie linku potwierdzającego, znajdującego się w wiadomości e-mail przesłanej na adres poczty elektronicznej podany przez Usługobiorcę w formularzu rejestracyjnym.
- Wyrażenie zgód dotyczących otrzymywania Newslettera jest całkowicie dobrowolne, niemniej jednak jest również konieczne do korzystania z usługi Newslettera. Niewyrażenie zgody spowoduje, że usługa Newslettera nie będzie mogła być świadczona.
- Dokonanie rejestracji do usługi Newslettera zgodnie z procedurą wskazaną powyżej spowoduje dodanie adresu e-mail Usługobiorcy do listy e-mailingowej. Adres poczty elektronicznej Usługobiorcy będzie wykorzystywany w celu wysłania Usługobiorcy Newsletterów.
III. ZASADY KORZYSTANIA Z USŁUGI NEWSLETTER
- Usługa Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.
- W momencie zapisu na Newsletter zostaje zawarta Umowa na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie. Umowa zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
- Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca: komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu, dostęp do poczty elektronicznej, przeglądarka internetowa w aktualnej wersji. Zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024x768, włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługa Javascript.
- Usługobiorca jest zobowiązany do:
- podawania Usługodawcy wyłącznie prawdziwych, aktualnych i wszystkich koniecznych danych Usługobiorcy,
- niezwłocznego aktualizowania danych podanych Usługodawcy w związku z zawarciem Umowy,
- korzystania z usług oferowanych przez Usługodawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa oraz nienaruszający praw osób trzecich, zgodny z postanowieniami Regulaminu, a także z przyjętymi w tym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia społecznego, w szczególności niedostarczania treści o charakterze bezprawnym.
IV. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA USŁUGODAWCY
Wyłączne prawa do wszelkich elementów, w tym utworów w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. (Dz.U. Nr 24, poz. 83, z późn. zm.), udostępnianych przez Usługodawcę lub partnerów Usługodawcy, w szczególności prawa autorskie, przysługują Usługodawcy lub podmiotom, z którymi Usługodawca zawarł odpowiednie umowy. Usługobiorca jest uprawniony do korzystania z ww. treści nieodpłatnie wyłącznie w zakresie własnego użytku osobistego i wyłącznie w celu prawidłowego korzystania z usługi Newsletter zgodnie z jej przeznaczeniem.
V. PROCEDURA REKLAMACYJNA
- Usługobiorca może zgłaszać zastrzeżenia związane z usługą Newsletter w formie reklamacji.
- Reklamacja może zostać złożona:
- pisemnie na adres siedziby sklepu,
- w formie elektronicznej na adres: biuro@bromarkt.pl.
- za pośrednictwem formularza elektronicznego znajdującego się na stronie Sklepu.
- Reklamacja powinna zawierać:
- informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji,
- żądanie Usługobiorcy
- dane kontaktowe Usługobiorcy.
- Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
VI. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Usługobiorcę będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
- Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, e-mail: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
- Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/),
- wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Bromarkt) oraz
- pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).
- Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.polubowne.uokik.gov.pl/platforma-odr,161,pl.html).
VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Dane osobowe podawane przez Usługobiorców w ramach zapisywania się i korzystania z usługi Newslettera przetwarzane są przez Usługodawcę (administrator).
- Podanie danych osobowych przez Usługobiorcę jest dobrowolne, jednakże niezbędne do świadczenia przez Usługodawcę usługi Newslettera.
- Niepodanie danych spowoduje, że usługa Newslettera nie będzie mogła być świadczona.
- Usługobiorca ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania i usunięcia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Usługobiorcy znajdują się w polityce prywatności dostępnej na stronie Sklepu.
- Dane osobowe Usługobiorcy mogą być przekazywane podmiotowi, z którego usług korzysta Usługodawca przy świadczeniu usługi Newsletter.
VIII. REZYGNACJA Z NEWSLETTERA
- Usługobiorca może w każdej chwili i bez podania przyczyny wypisać się z Newslettera poprzez kliknięcie linku umieszczonego w wiadomości e-mail do Usługodawcy lub wysłanie takiego żądania na adres email: biuro@bromarkt.pl albo pocztą tradycyjną na adres Sklepu.
- Wysłanie wiadomości z żądaniem wypisania z Newslettera będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem umowy w zakresie świadczenia tej usługi.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zaprzestania świadczenia usługi Newslettera w każdym czasie. O zaprzestaniu świadczenia usługi Newslettera Usługodawca poinformuje Usługobiorcę na adres poczty elektronicznej podany podczas zapisania się do usługi Newsletter.
IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Usługodawca ma prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. O wszelkich zmianach Regulaminu Usługobiorca zostanie poinformowany na wskazany przez niego adres e-mail. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie 14 dni od daty poinformowania Usługobiorcy o zmianie Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o Prawach Konsumenta.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 19.07.2024.